Eerste 'werkadres'

Sinds 10-06-10 ben ik dus 'on the road again'.

Na een aantal tussenstops in Duitsland en Oostenrijk, ben ik sinds afgelopen woensdag in Slowakije op Camping Het Boerenhof(www.sedliackydvor.com)in het plaatsje Brezno. Brezno ligt ongeveer midden in Slowakije ingeklemd tussen de bergen. De camping is van Nederlanders die hier nu een jaar of 5 wonen. Hier kan ik, tegen kost en inwoning, een aantal weken werken, het WK volgen

Laughing
en een en ander van de Slowaakse cultuur oppikken.

Hoe lang ik hier blijf is nog niet helemaal zeker en waar ik hier na naar toe ga, is nog helemaal niet duidelijk. Mooi hè dat reizen

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!