Balatonmeer

Afgelopen vrijdag van Gyor naar het Balatonmeer - Siofokgereden. Leuk pension gevonden net iets achter de feeststraat van Siofok. Dit is echt net Lloret, Chersonissos en al die zomer feeststadjes. Heel veel jong spul, die aan het meer in dit geval, 's middags wakker worden en de dag eigenlijk pas tegen 22.00 uur weer begint in de vele kroegen en clubs.

Maar wel weer ff geinig hoor en er zit uiteraard een nederlandse kroeg en die zenden de finale op grote schermen uit.

Dit was dan wel het laatste wat ik over de finale zal zeggen!!

Frown

Vandaag, maandag 12 juli, dus weer op pad en de zinnen verzetten door een lekker stukje te rijden.

Katja van Berken

Vorig jaar ben ik ook aan het Balatonmeer geweest en heb van de daar doorgebrachte tijd heel erg genoten. Ik kan verder voor de volgende keer twee goede sites met gratis online reserveringssysteem aanbevelen: http://www.hoteltelnet.hu/nl/ en http://www.budapesthotels-budapesthotelbooking.com/index.Nl.html
Online boeken van meer dan 200 hotels in Boedapest en heel Hongarije met grote kortingen en last minute aanbiedingen. Ik heb er goede ervaringen mee.